Träning - Pass

Cirkelpass v. 21

Måndag igen & vi tipsar om ett härligt svettigt cirkelpass. Det här passet blev en riktig utmaning för benen, det kändes bra i ben & rumpa. Vi körde som vanligt 6 övningar i 5 varv. Då vi kör 1 minut per övning hinner det bränna ordentligt i musklerna. //Vickan & Lina

Det här är veckans cirkelpass:

Burpees med sidhopp
Vandrande planka
Sumoburpee
Toes to ball
Starjumps
Kettlebell swing

Burpees med sidhopp 1

Vickan gör burpee med sidhopp. Istället för att hoppa rakt upp, så hoppa över en stepbräda eller liknande.

Burpees med sidhopp 2

Vandrande planka kollage

Vickan gör vandrande planka.

Sumoburpee

Lina gör sumoburpee.

toes to ball

Lina gör toes to ball.

Starjump2

Vickan gör starjumps. Kryp ihop som en lite köttbulle & hoppa sedan ut som en stjärna i luften. Landa med fötterna ihop & kryp ihop igen. Benen blir bra möra ganska snabbt.

Starjump1

L - kettlebell swing

Lina gör kettlebell swing. Lätt böjda knän & rak rygg genom hela övningen. Tryck fram höften & spänn rumpan när du har kettlebellen framför kroppen, med armarna i 90 grader från kroppen.


Du kanske också gillar

Inga Kommentarer

Lämna en kommentar